خانه هنر مسی: ظروفی که از هنر حکایت می کنند!

هنر مس زنجان که یک گنجینه هنری و فرهنگی منطقه ای است، شهرت جهانی یافته است. سوغات زنجان ظروف مسی ظرف مسی زنجان داستانی منحصر به فرد دارد که زیبایی و اصالت هنری زنجان را ثابت می کند. آنها نه تنها اشیایی جذاب و زیبا هستند، بلکه علاوه بر ظاهر خیره کننده، عملکردهای کاربردی و کاربردی نیز دارند.

سایت سوغات زنجان مکانی ایده آل برای خرید ظروف مسی زنجان می باشد. ما در این وبسایت انواع ظروف مسی دست ساز زنجان را با طرح ها و نقش های مختلف عرضه می کنیم. با کمک این وب سایت می توانید به راحتی ظروف مسی را از بین آثار هنری بی نظیر زنجان انتخاب کنید...

Read More

نیروی هوایی ایالات متحده حمله هواپیمای بدون سرنشین هوش مصنوعی به اپراتور آزمایشی را تکذیب کرد

همچنین پیشنهاداتی در رسانه‌های اجتماعی وجود داشت که اگر چنین آزمایشی انجام شده باشد، به احتمال زیاد سناریویی از پیش برنامه‌ریزی‌شده بوده است تا اینکه پهپاد مجهز به هوش مصنوعی در حین انجام کار از یادگیری ماشینی استفاده کند – که اساساً به این معنی است که چنین آزمایشی انجام نمی‌شود. بر اساس آنچه قبلاً اتفاق افتاده بود، نتایج خود را همانطور که پیش می رفت انتخاب می کرد.

Read More

هوش مصنوعی: شواهد جنایات جنگی توسط پلتفرم های رسانه های اجتماعی پاک شد

یوتیوب می گوید در حالی که برای محتوای گرافیکی به نفع عموم معافیت دارد، این پلتفرم یک آرشیو نیست. این سازمان می‌گوید: «سازمان‌های حقوق بشر، فعالان، مدافعان حقوق بشر، پژوهشگران، شهروند روزنامه‌نگاران و سایر مواردی که نقض حقوق بشر (یا سایر جنایات بالقوه) را مستند می‌کنند، باید بهترین شیوه‌ها را برای ایمن سازی و حفظ محتوای خود رعایت کنند.»

Read More

کدام کشورهای اروپایی برنده مسابقه پمپ حرارتی هستند؟

باستین دیستلر، یک مدیر محصول در کچ در جنوب غربی آلمان، به هر حال به دلایل زیست محیطی به ارتقاء به یک پمپ حرارتی فکر می کرد، اما اعتراف می کند که بدون یارانه نمی توانست. خرید و نصب می تواند از 10000 تا 30000 یورو (8700 پوند تا 26000 پوند؛ 11000 دلار تا 33000 دلار) در مقایسه با حدود 7000 یورو برای دیگ گاز جدید هزینه داشته باشد.

Read More

چرا پارکینگ ها گرم ترین فضا در انرژی خورشیدی هستند؟

پنل های خورشیدی در پارکینگ ها همچنین می توانند شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را تامین کنند. این به ویژه در ادارات، جایی که ماشین های کارمندان برای ساعت های زیادی بیرون پارک می شوند، به خوبی کار می کند. به گفته آقای ایوانز، مراکز خرید، استادیوم‌های فوتبال، مراکز تفریحی و سینماها نیز مکان‌های مناسبی هستند، زیرا ماشین‌ها معمولاً دو ساعت یا بیشتر پارک می‌شوند تا شارژ کافی داشته باشند.

Read More

ایمپلنت های مغزی به مرد فلج کمک می کند تا دوباره راه برود

عملیات بازگرداندن حرکت گرت جان در ژوئیه 2021 انجام شد. پروفسور بلوخ دو سوراخ دایره‌ای در هر طرف جمجمه‌اش به قطر 5 سانتی‌متر در بالای مناطقی از مغز که در کنترل حرکت نقش دارند، برید. او سپس دو ایمپلنت دیسکی شکل را قرار داد که سیگنال‌های مغزی را به صورت بی‌سیم منتقل می‌کند – مقاصد گرت جان – به دو حسگر متصل به کلاه ایمنی روی سر او.

Read More

منتقدان می گویند یک میلیارد پوند برای صنعت تراشه بریتانیا کافی نیست

تیم پولن، از سازنده تراشه‌های بریتانیایی IQE، به برنامه رادیو 4 بی‌بی‌سی امروز گفت که استراتژی دولت «قطعاً صنعت را در «مسیر درست» می‌برد.» این به اهمیت نیمه‌رساناها برای اقتصاد، امنیت ملی و برای امنیت زنجیره تامین که برای زندگی ما بسیار حیاتی است و کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که در حالی که به مرحله اجرا می رویم با دولت همکاری نزدیک داشته باشیم.”

Read More

استخدام مشاور سئو

برای موفقیت، نیاز به ترکیبی از مهارت های تبلیغات، فروش و منبع یابی کاربر نهایی دارد. متخصصانی که به عنوان بازاریاب شناخته می شوند، این نقش مشاوره سئو سایت ها را در داخل یا خارج از شرکت های بازاریابی بر عهده می گیرند. غیرفعال کردن حساب بانکی ممکن است غیرعمدی باشد، اما مهم است که بدانید چگونه حساب های فراموش شده را مدیریت کنید...

Read More

آیا زمان برای توییتر تمام شده است؟

بسیاری از مردم با عبور از کنه آبی سرگرم شده اند. یکی از دوستانم در یک چت گروهی در روز پنجشنبه نوشت: “روز از دست دادن کنه آبی مبارک، برای همه کسانی که جشن می گیرند.” دیگران در مورد “تیک خورده شدن” شوخی کردند، و من تقریباً مطمئن هستم که این تنها باری است که می توانم پاپ، بیانسه، هری کین و ویکتوریا بکهام را برای یک نشانه رادیویی به یک جمله وارد کنم.

Read More

شش چیز که از مصاحبه ایلان ماسک آموختیم

عنوان رسانه،

تماشا کنید: مصاحبه غیرمنتظره ایلان ماسک در بی بی سی… در 90 ثانیه

ایلان ماسک در مصاحبه ای نادر و گسترده با بی بی سی از نحوه اداره توییتر خود دفاع کرده است.

جیمز کلیتون، خبرنگار فناوری بی‌بی‌سی در مقر توئیتر در سانفرانسیسکو، دومین مرد ثروتمند جهان را نزدیک به یک ساعت مورد بازجویی قرار داد.

در اینجا شش چیز است که ما یاد گرفتیم.

1...

Read More